RECENZIA-ORIFLAME BEAUTY WONDER LASH MASCARA

Ahojte :) dnes si dáme aj nejakú recenziu od značky Oriflame. Akú skúsenosť máte s produktami od Oriflame ? Ja osobne mam od Oriflame dosť vecí, s niektorými som spokojná viac a s niektorými menej.

Na dnes som si pre vás pripravila krátku recenziu na super špirálu od Oriflame : Beauty Wonder Lash Mascara.
Túto špirálu môžem len odporúčať!! Je naozaj super. Má pekný jednoduchý obal. Umelý aplikátor ktorý mam ja najradšej.
Mala som už strašne veľa špirál, ale táto ma veľmi milo prekvapila. 
Krásne rozčeše riasy vďaka skvelému aplikátoru, predĺži a vytočí. Naozaj pekne zvýrazňuje oči. Riasy vyživuje. Konzistencia je v dobrom stave. A na niektorých špirálach mi vadí že majú zvláštny zápach táto ma neutrálny. Na očiach sa nedrolí čo je super pretože niektoré špirály sú na toto strašne.                                                                                                            
Vidím to tak že keď sa mi mine tak budem zháňať druhú :D
cena:7€
        8 ml

Toto bola naozaj krátka stručná recenzia, dúfam že sa vám páčila :)


2 komentáre:

  1. Ahoj, moc pěkná recenze.
    Od značky Oriflame doma nic nemám, ale řasenka vypadá pěkně :). Jinak můžu se zeptat, kdy bude vyhlášení giveaway ? Děkuji a super článek :).

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ďakujem :)
    naozaj je dobrá ! :)
    janse chcem sa ospravedlniť nestíham budem sa ju snažiť vyhodnotiť zajtra pretože som na internáte a mám moc práce do školy. Nebojte sa nezabudla som na to :) !

    OdpovedaťOdstrániť